ترجمه اهنگ{Don't Care}از{cnblue}

عاشقان همیشگی کره

اگه جای تو بودم، خودمو برای شانس آماده می کردم

اگه جای تو بودم، هرچی که دیگرون می گفتن رو می شنیدم

کلی گل های خوشگل، آسمون زیبا، کلی چیزای قشنگ

اما این وضعیت تو نیست، تو در مورد زیبایی های دنیا چیزی نمی دونی

 

اگه جای تو بودم، امید های بیهوده نمی داشتم

اگه جای تو بودم، خیلی مسائل رو سخت نمی گرفتم

کلی شکوفه های خوشگل، درخت های زیبا، کلی چیزای قشنگ

اما این وضعیت تو نیست، تو در مورد زیبایی های دنیا چیزی نمی دونی

 

*من اهمیت نمی دم، (چون) دوستانی دارم که برام صبر می کنن

اهمیت نمی دوم، (چون) طرفدارهایی دارم که حمایتم می کنن.

من حالم خوبه، حالم خوب می مونه

اهمیت نمی دم، من همه چیزامو باور دارم

 

اگه جای تو بودم، تو آینه یه نگاهی می نداختم

اگه جای تو بودم، محتاط و آروم می بودم

کلی شکوفه های خوشگل، درخت های زیبا، کلی چیزای قشنگ

اما این وضعیت تو نیست، تو در مورد زیبایی های دنیا چیزی نمی دونی


*تکرار


ممنون دوستان، من تنها نیستم شما باهام هستین

ممنون طرفدارا شما تنها نیستید، من باهاتونم

من حالم خوبه، حالم خوب می مونه

اهمیت نمی دم، من همه چیزامو باور دارم


*تکرار

 


نظرات شما عزیزان:

تارا
ساعت15:42---2 مرداد 1394
وای من اهنگشونو میخوام چه جوری میتونم پیداش کنم؟
پاسخ: cnblue1.loxblog.com یه سر به این جا بزن مطمعنم داره


ارتان
ساعت13:25---9 تير 1394
بی معنی تر از این آهنگ ندیدم
پسره لیدر شبیه قورباغه ست

پاسخ: :/
پاسخ:ناراحنی نخون اقا


ساناز
ساعت21:16---7 تير 1394
چه گروهی من نمیشناسمش
پاسخ: سی ان بلو اسم گروهه بیوگرافیشو گذاشتم بیبنش من که خودم عاشق این گروهم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ادامه مطلب
+ یک شنبه 2 تير 1394برچسب:, ساعت 7:31 توسط naznazi